Imagix vertrouwt de reclameregie toe aan RMB
Vanaf 1 januari 2026 vertrouwt Imagix de verkoop van zijn reclameschermen toe aan RMB, dat sinds begin 2025 al instaat voor de commercialisering van de UGC-complexen in Brussel en Vlaanderen. Met drie moderne Imagix-bioscopen in Mons, Tournai en Huy (samen 32 zalen) breidt RMB zijn cinema-aanbod nu stevig uit in Wallonië, goed voor bijna 3 miljoen bioscoopbezoekers per jaar en zo’n 20% marktaandeel op nationaal niveau.
Dankzij de combinatie van UGC en Imagix kan RMB adverteerders voortaan cinema aanbieden met een bijna volledige dekking in Wallonië, Brussel en Vlaanderen, inclusief mogelijkheden voor lokale en nationale campagnes en integratie in bredere video- en crossmediaplannen.
Voor 2026 koppelt RMB daar een interessante vroegboekkorting aan: adverteerders die zich vóór 15 december 2025 engageren om in 2026 minstens hetzelfde cinemabudget te investeren als in 2025, krijgen twee extra weken gratis aanwezigheid boven op hun geplande bioscoopcampagnes (niet geldig in weken 1, 44, 45 en 52).





























































