Op drie januari komt Mediahuis Luxemburg met een gloednieuw cultureel magazine, .kult. Dat zal voortaan elke eerste zaterdag van de maand bij Luxemburger Wort ingesloten worden, het grootste dagblad in het Groothertogdom.
.kult werpt een pertinente en gewaagde kijk op de Luxemburgse cultuur en maatschappij en verdiept zich in kunst, popcultuur, muziek, literatuur, media en nog veel meer. Dat doet het op papier en digitaal via een mix van klassieke en innovatieve formaten: interviews, portretten, korte stukken, agenda’s, video’s, of nog strips, reels en kwisjes.
.kult richt zich tot 25-plussers op zoek naar culturele nieuwigheden en bereikt 229.400 lezers (print + digitaal), en daarmee 52 % van de Luxemburgers, waarbij het 96 % abonnees telt. 11.000 mensen raadplegen dagelijks de e-paperversie. Het tarief voor een volle vierkleurenpagina is 4.600 €. In totaal zijn er 10 edities per jaar.
Het magazine wordt uitgegeven door Mediahuis Luxembourg S.A. Regie Ads & Data ontfermt zich over de Belgische adverteerders, terwijl Luxemburgse klanten bij Regie.lu terecht kunnen.
Alle info op Retrievermedia.be



