Uitbreiding Frontline netwerk blowUP media Belgium in periode juli t/m oktober

blowUP Pont d’Île

(D)OOH premium reclame expert blowUP media Belgium heeft haar frontline netwerk uitgebreid met 7 digitale schermen op de hoek van de bekende winkelstraat Pont d’Île in Luik. De spots worden uitgezonden tussen 8.00 en 20.00. Als voorbeeld: een share of time van 10% met 12 sec. spots kan voor een week worden ingezet voor 6.500 euro. De schermen kunnen worden ingezet in de periode juli tot en met oktober dit jaar.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: 'Eerst zien, dan geloven!'

Kennismaken met…

Image of Marit Ginevro
Marit Ginevro
Head of Marketing bij Var
In drie woorden: Gedreven, gefocust, less is more
cup of coffee
Cappuccino, zonder melk, alleen in de voormiddag. Na het eten: espresso, zwart, zonder suiker. Ik ben dan ook een volbloed Italiaanse, we don't mess with coffee ;-)

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever