Transfer trekt met gloednieuw aanbod radiomarkt op

Transfer radio offer

Transfer, de thematische reclameregie, zoekt 10 % van de radiomarkt te veroveren en lanceert daarom een nieuw radioaanbod. In samenwerking met Mediabrouwers rolt de regie vanaf april een netwerk uit van zo’n 30regionale en onafhankelijke radio-omroepen in het noorden van België. Zo versterkt en diversifieert Transfer zijn tv-, digitaal en bioscoop-aanbod met radio.

De regie bundelt de krachten binnen haar netwerk tot drie coherente advertentiepakketten – bronze, silver en gold – die variëren in aantal spots per week en kosten, met kortingen voor collegiale, overheids-, non-profit en humanitaire organisaties. Dat gebeurt voor alle zenders samen volgens het ‘one-stop buying' principe. Wie individueel te werk wil gaan, dient contact op te nemen met de zender in kwestie.

De reclamewerving van sommige van deze zenders was voordien in handen van IPM Group.

Op Retrievermedia.be staat alle relevante Transfer informatie, inclusief een kaart met de totale dekking voor alle FM-frequenties. Er kan ook doorgeklikt worden naar de individuele stations met alle beschikbare tariefinformatie op zenderniveau.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Guy Spaey
Guy Spaey
Market & Research Manager bij Brightfish
In drie woorden: Gentenaar, Filmnerd en reizen
cup of coffee
Zwart en in sloten, bij voorkeur handgemalen bonen (ja, ik ben een coffee-nerd!)

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.