TBOO Memostick

Tboo memostick

In haar streven om adverteerders gediversifieerde nationale opties te bieden, heeft IPM onlangs de TBOO Memostick opnieuw geïntroduceerd. Deze kleine "sticky note" kan op de cover van alle IPM- en Ads & Data-kranten worden geplaatst. De Memostick is een aantrekkelijk en praktisch medium en biedt adverteerders de mogelijkheid om de aandacht van lezers op het eerste gezicht te trekken. Bezoek het Retriever-platform om alle mogelijkheden te ontdekken.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: 'Eerst zien, dan geloven!'

Kennismaken met…

Image of Bjorn Verhoeven
Bjorn Verhoeven
Auditief merkenbouwer - Constructeur de marques auditives bij Regioradio Limburg / Verhoeven Media Solutions
In drie woorden: Dynamisch- creatief- enthousiasmerend
cup of coffee
zwart & warm... Maar liefst een ambachtelijke boon... Je proeft de passie van vele lokale koffiebranders écht

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.