Sponsormogelijkheden van het weerbericht op radio voor klimaatbewuste adverteerders

sponsoring meteo

Nooit eerder stond het klimaat en alles wat daarmee samenhangt zo ter discussie en in de picture. Iedereen heeft direct- of indirect te maken met de impact van het veranderende klimaat. Het dagelijkse weerbericht getuigt stilletjes van deze ontwikkeling.

Voor adverteerders die klimaat- en milieugerelateerde producten hebben, bieden diverse regies mogelijkheden om hun wake-up call aan deze bewustwording te koppelen. Zo biedt METEO AUDIO van RMB de mogelijkheid om op 5 radiozenders het weerbericht te sponsoren. Ook DPG Media biedt met “All-in-One Météo” sponsormogelijkheden van het weerbericht op de radiozenders Bel RTL, Contact en Nostalgie.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Sophie Vanderwinkel
Sophie Vanderwinkel
General Manager bij IPM Advertising
In drie woorden: Enthousiast, Nieuwsgierig, Mediafanaat
cup of coffee
s Morgens met melk en suiker, daarna zwart.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever