Play zet nieuwe koers: één sterk merk zichtbaar op elk scherm

Play

Na 30 jaar verdwijnt het cijfer uit de naam van Play4. Voortaan heet de Vlaamse zender simpelweg Play. Ook de themakanalen krijgen nieuwe namen: Play5 wordt Play Fictie, Play6 wordt Play Actie en Play7 wordt Play Reality.

Niet alleen de zenders ondergaan een naamswijziging; ook GoPlay, jarenlang het digitale platform, heet voortaan Play. Alle content is hierdoor te vinden onder één, duidelijk merk: Play. De rebranding moet het merk sterker en eenvoudiger vindbaar maken in het veranderende televisielandschap.

Play wordt geproduceerd door Play Media, een dochteronderneming van de Telenet Group sinds 2018. De reclameregie voor Play wordt verzorgd door Ads & Data.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Philippe Persoons
Philippe Persoons
marketeer & sr account manager bij Boerenbond
In drie woorden: creatieve gewaagde doener
cup of coffee
Sterk, met melk en zoetje

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retrievermedia.be