Nieuw: naast Babyboom Beurs nu ook Babyboom Festival

Babyboom Festival

Publisher N2COM, gespecialiseerd in 360°-marketingtools die de consument op sleutelmomenten bereiken, pakt uit met het Babyboom Festival. Dat komt bovenop de Babyboom Beurs van dezelfde uitgever, al ruim 25 jaar lang de grootste beurs in België voor toekomstige en jonge ouders.

Daar waar de jaarlijkse Babyboom Beurs zo’n 25.000 bezoekers mag verwelkomen, wordt het verwachte bezoekersaantal voor het Babyboom Festival op 8.000 geprikt. De focus zal er liggen op actuele trends, workshops en bijdragen van sectorexperts in de baby-industrie. Dat alles om in alle intimiteit zowel exposanten als bezoekers een unieke ervaring te bieden. Die interactieve, persoonlijke inslag is meteen ook wat het Babyboom Festival van de grootschaligere en meer traditioneel opgezette Babyboom Beurs onderscheidt.

Het gloednieuwe evenement zal op 23 en 24 maart voor de eerste maal doorgaan in Hal 1 van Brussels Gate in Groot-Bijgaarden.

Adverteerders krijgen er de mogelijkheid om een stand van 6 tot 15 m² te reserveren voor 700 tot 2.000 euro.

Al deze info vindt u ook in de Retrievermedia.be database.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Guy Spaey
Guy Spaey
Market & Research Manager bij Brightfish
In drie woorden: Gentenaar, Filmnerd en reizen
cup of coffee
Zwart en in sloten, bij voorkeur handgemalen bonen (ja, ik ben een coffee-nerd!)

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.