News Power (NP) breidt nationaal aanbod uit met NP3D pakket

NP3D

News Power (NP), een samenwerkingsverband van de prominente Belgische krantenuitgevers DPG Media, Ads & Data, Rossel en IPM, heeft begin september jl. NP3D gelanceerd. Dit nieuwe advertentiepakket biedt een geïntegreerde aanpak van zowel print als digitale media. Met dit pakket kunnen adverteerders een nationaal bereik van 25 miljoen contacten realiseren. De naam NP3D verwijst naar de drie dimensies van het advertentiebereik – print, digital en newsletter – en naar de frequentie van drie inlassingen in print en drie digitale formaten teneinde een optimaal evenwicht tussen dekking en herhaling te waarborgen.

Het pakket kan worden ingeschakeld voor een minimum budget van 84.000 euro, met een CPM van 3,4. Bij inschakeling van een groter formaat, bijvoorbeeld een hele pagina print, stijgen het tarief en de CPM. Voor reserveringen kunt u contact opnemen met de verantwoordelijke regies.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: Brussels Motor Show

Kennismaken met…

Image of Sophie Vanderwinkel
Sophie Vanderwinkel
General Manager bij IPM Advertising
In drie woorden: Enthousiast, Nieuwsgierig, Mediafanaat
cup of coffee
s Morgens met melk en suiker, daarna zwart.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever