De redactie van Le Soir lanceert een nieuwe contentvorm, die op alle kanalen van Le Soir zal worden verspreid en vanaf nu ook commercieel beschikbaar is: En Vrai. Het nieuwe aanbod verkent de bekommernissen van 18- tot 30-jarigen - maar niet enkel de hunne - en is rond 5 grote thema's opgebouwd: werk, opleiding, intimiteit, vrije tijd en het dagelijks leven.
En Vrai ontcijfert maatschappelijke fenomenen, stelt vooropgezette ideeën ter discussie en geeft bovenal een stem aan met name de Gen Z’ers, maar ook aan hun naasten: ouders, leraren, opvoeders. Zonder taboes, maar met het DNA en de geloofwaardigheid van Le Soir. Of het nu gaat om verhalen in de vorm van artikelen, enquêtes of videoformats, de content zal tegelijk beschikbaar gemaakt worden in de nieuwsfeeds van Le Soir en een aparte verticale vormen. En Vrai zal te vinden zijn in het hart van de krant, maar ook op de website en de sociale media. Er zijn op middellange termijn ook plannen voor een podcast en een aparte nieuwsletter.
Het crossmediale initiatief biedt adverteerders een reeks commerciële integratiemogelijkheden in een 360°-aanpak. Rossel Advertising brengt twee pakketten in stelling: een Inspiration Pack aan 34.900 € (voor minstens 2 maanden) en een Partnership Pack aan 46.000 € (voor minstens 3 maanden). Aanbiedingen op maat zijn altijd bespreekbaar via het Brand Studio-team van de regie: Create.