Al Brussels wat de klok slaat bij BRUZZ met ‘De Weik van ’t Brussels’

BRUZZ / De Weik van’t Brussels

BRUZZ, het mediamerk van de vzw Vlaams-Brusselse Media, is online, op radio en tv en in print werkzaam en speelt in op vernieuwend mediagebruik. In radio pakt het ook dit jaar het uit met de actie ‘De Weik van ’t Brussels’.

In samenwerking met Brusseleir!, dat ondermeer via het Brussels Volkstejoêter het Brussels dialect met de nodige zwans promoot, spreidt BRUZZ Radio de interactieve ‘Weik’ in werkelijkheid over twee weken uit, van 22 november tot en met 6 december. De zender kan op FM, via BRUZZ.be, de app, Radioplayer en DAB+ beluisterd worden.

Voor de ‘Weik’ hanteert BRUZZ uitzonderlijk drie tarieven. Commerciële campagnes betalen het standaard A-tarief. Overheid, onderwijs, vastgoed en retail (B-tarief) en cultuur, non-profit en humanitaire organisaties (C-tarief) genieten van aanzienlijke kortingen. Adverteerders kunnen hun eigen radiospot in het Brussels laten aanmaken; gratis bij campagnes van meer dan 3.000 €, voor 600 € onder die drempel. Spotlengtes en periodes zijn bespreekbaar, net als multimediale formules.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Philippe Persoons
Philippe Persoons
marketeer & sr account manager bij Boerenbond
In drie woorden: creatieve gewaagde doener
cup of coffee
Sterk, met melk en zoetje

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retrievermedia.be