7 Maanden Zichtbaarheid tijdens de Olympische Spelen in Parijs: Het Speciale Aanbod van Rossel

des Jeux Olympiques de Paris

Rossel biedt adverteerders 7 maanden zichtbaarheid tijdens de Olympische Spelen in Parijs met hun speciale aanbieding rond het thema "Het Menselijke Avontuur". Deze speciale aanbiedingen zijn onderverdeeld in drie hoofdcategorieën: Olympic Dreams, Olympic Portraits en "In Lifestyle Modus". Hierdoor heeft elke adverteerder, of deze nu gericht is op sport, mode of lifestyle, een passende context.

De mediakanalen en titels van Rossel die deze mogelijkheid bieden, variëren van gedrukte publicaties in Le Soir, Sud Info, of de tijdschriften MAD, Max, of So Soir, tot display-advertenties, online video's en podcasts op digitale kanalen die speciale edities en rubrieken over de Olympische Spelen aanbieden. Adverteerders kunnen profiteren van aanzienlijke kortingen dankzij de speciale tarieven die worden aangeboden. U vindt alle opties en kosten op Retrievermedia.be.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Geoffroy Le Grelle
Geoffroy Le Grelle
Client Director bij Dentsu
In drie woorden: Brusselaar, pragmaticus, liefhebber van sport en lekkere wijnen
cup of coffee
Zwart, sterk, terwijl ik de dagbladpers doorneem (digitaal in de week, op papier in het weekend).

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.