Roularta breidt haar Social First Packs uit met drie nieuwe titelcombinaties

Social Packs Roularta

Roularta breidt na het succes van het Flair Social First Pack haar Social First Packs uit met drie nieuwe titelcombinaties: Knack/Le Vif Weekend, Libelle Lekker/Les Délices de Femmes d'Aujourd'hui, en Feeling/Gael. Adverteerders kunnen nu crossmediale campagnes voeren op alle platformen (socials, online en print) van deze media-merken, die perfect aansluiten bij hun doelgroep. Deze kant-en-klare packs staan voor meer impact en interactie.

De packs bieden een aantrekkelijke korting van 45% tot 50% op de totale bruto mediawaarde, met bijkomende productiekosten van €4.500 per campagne, inclusief video, online en print.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: '100 years Moustiqe'

Kennismaken met…

Image of Ludovic de Barrau
Ludovic de Barrau
Sales Director bij PUB
In drie woorden: Enthousiast, eerlijk, optimistisch
cup of coffee
Ristretto, net als in Italië

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever