Nieuwsblad vernieuwt weekendaanbod met WKND

WKND

De populaire Nieuwsblad bijlagen NU en Check zijn versmolten tot één weekendbijlage: WKND. Daarmee krijgt het weekendaanbod van Nieuwsblad een nieuwe, frisse look voor een krachtige, vlottere leeservaring, in lijn met de digitale tijd.

WKND verenigt zo het beste van twee werelden: de diepgaande reportages, interviews en actualiteitsverhalen van NU gecombineerd met de praktische, toegankelijke consumentenrubrieken uit Check.

Het resultaat is een 48 bladzijden tellende weekendbijlage voor de moderne lezer(es), volledig gewijd aan het thema ‘Slimmer Leven’. WKND is een logische, doordachte stap in de digitale transformatie van Nieuwsblad, want bovenop een verbeterde printervaring en meer ruimte voor duidende journalistiek gaat de vernieuwde aanpak gepaard met een sterkere focus op digitale content.

NB WKND verschijnt in een oplage van 179.800 exemplaren (GvA WKND: 67.000).

Alle info op Retrievermedia.be

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Ite Bal
Ite Bal
Insights & Communication Coordinator bij Transfer Media
In drie woorden: Creatief - Zorgzaam - Loyaal
cup of coffee
Deca! Twee jaar geleden ben ik gestopt met cafeïne, want ik sliep er niet door. Maar de smaak en de gezelligheid van koffie kon ik niet missen… Zelfde ritueel, minder hartkloppingen.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Retriever