Nieuw: WKND Limburg

WKND

Sinds zaterdag 24 februari is een nieuwe samensmelting in de krantenwereld een feit. De Plus en Goesting weekendbijlages bij Het Belang van Limburg gaan voortaan verder onder de naam WKND Limburg. De eengemaakte papieren weekendbijlage van Mediahuis telt 32 bladzijden en moet luidens regie Ads & Data zorgen voor perfect leesvoer voor elke Limburger.


WKND Limburg wil elke zaterdag het beste uit de vorige bijlages combineren, van diepgravende interviews tot boeiende onderzoeksdossiers en achtergrondreportages tot originele uitstapideetjes in de buurt, de beste horeca- en logeeradresjes en de mooiste wandel- en fietstochten.

Alle info op Retrievermedia.be.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Guy Spaey
Guy Spaey
Market & Research Manager bij Brightfish
In drie woorden: Gentenaar, Filmnerd en reizen
cup of coffee
Zwart en in sloten, bij voorkeur handgemalen bonen (ja, ik ben een coffee-nerd!)

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.