Sinds begin april 2025 is het aanbod van Magixx verder uitgebreid met Magixx Entertainment. Met deze versterking bundelen Roularta, DPG Media, Rossel Advertising en IPM Group opnieuw hun krachten, waardoor adverteerders in een voordelige pakketvorm toegang krijgen tot toonaangevende Belgische entertainmenttitels.
Via populaire tv- en familiebladen bereikt Magixx Entertainment Print 1 op 4 Belgische huishoudens. Met één enkele inschakeling in het entertainmentpakket voor 21.500 € bruto wordt een bereik van ongeveer 1,5 miljoen personen gerealiseerd. Het pakket omvat inschakelingen in Knack Focus, Le Vif Focus, SoirMag, Télépro, Story, Primo, TV Familie en Moustique. Later dit jaar zal een digitale uitbreiding het aanbod van Magixx Entertainment aanvullen.
Ter gelegenheid van de lancering biedt Magixx een exclusieve actie: bij aankoop van één entertainmentpakket ontvangt de adverteerder een tweede pakket gratis. Deze actie geldt voor campagnes die lopen tussen 1 april en 31 augustus 2025.