Nieuw home-deco & lifestyle magazine: IDEAT

IDEAT

Op 31 maart a.s. verschijnt de eerste editie van het nieuwe decoratie magazine IDEAT, met als ondertitel ‘contemporary life’. IDEAT is trendy zonder mainstream te zijn. Elke editie besteedt aandacht aan Design, internationale architectuur, binnenhuisarchitectuur, hedendaagse kunst, fotografie, mode, en city-trips.IDEAT wordt uitgegeven in een oplage van 20.000 exeplaren door Ideat Editions in samenwerking met Edition Ventures. Het tarief 1/1 pagina f.c. bedraagt € 7.900 .

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Geoffroy Le Grelle
Geoffroy Le Grelle
Client Director bij Dentsu
In drie woorden: Brusselaar, pragmaticus, liefhebber van sport en lekkere wijnen
cup of coffee
Zwart, sterk, terwijl ik de dagbladpers doorneem (digitaal in de week, op papier in het weekend).

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.