BMX23: 100 jaar Salon specials en -packages

Salon - 100th Anniversary Edition

In 2023 zal het Autosalon van Brussel voor het eerst in twee jaar weer in normale vorm plaatsvinden. Auto's, lichte bedrijfsvoertuigen, tweewielers (gemotoriseerd of niet), sport- en competitievoertuigen delen de schijnwerpers tijdens deze 100ste editie van het Autosalon van Brussel. Deze vindt plaats van 14 tot en met 22 januari 2023 in Brussels Expo op de Heizel.

Verschillende uitgevers hebben speciale aanbiedingen, specials en pakketten samengesteld voor adverteerders die rond dit thema willen adverteren. In retrievermedia.be zijn al snel zo'n 20 specials en offers te vinden speciaal gericht op deze 100ste editie van het Autosalon van Brussel!

Zo commercialiseren IPM en Ads & Data speciaal voor deze Brussels Motor Show 2023 de Officiële Salon-Gids, die in twee talen wordt gedrukt en wordt bijgesloten bij de dagbladen L'Avenir, DH Les Sports, La Libre en het Nederlandstalige Nieuwsblad. Naast deze gids biedt het duo tal van andere mogelijkheden die u kunt terugvinden in de mediadatabase retrievermedia.be

Ook Produpress Advertising heeft met haar portfolio dat is gespecialiseerd in automotive een speciaal pakket samengesteld met advertentiemogelijkheden rond het Autosalon van Brussel. De uitgever geeft onder andere 3 speciale Salon-edities uit rond het event en 2 edities 'Post Salon' na afloop van het evenement in februari 2023.

Uiteraard geeft ook Roularta diverse Autosalon specials uit in onder andere Knack en Le Vif/ L’Express alsmede in de extra-edities van deze titels. En niet te vergeten het Magixx auto aanbod, waarin adverteerders genieten van een 1+1 op het Magixx Reach pack, een krachtige combinatie van Libelle, Femmes d'aujourd'hui, Knack, Le Vif, Dag Allemaal, Humo, Soir Magazine and Ciné Télé Revue.

Kijk voor een compleet overzicht van alle specials, offers en speciale kanalen die alle uitgevers aanbieden rond deze 100e editie van het Autosalon in retrievermedia.be

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Guy Spaey
Guy Spaey
Market & Research Manager bij Brightfish
In drie woorden: Gentenaar, Filmnerd en reizen
cup of coffee
Zwart en in sloten, bij voorkeur handgemalen bonen (ja, ik ben een coffee-nerd!)

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.