Ads & Data voegt WMX toe aan merkenportfolio

ads&data wmx

Sinds 1 april 2022 wordt Warner Music Experience (WMX), een afdeling binnen Warner Music Group (WMG), in België door Ads & Data vertegenwoordigd. WMX biedt een platform dat artiesten met fans verbindt en merken op allerhande creatieve, immersieve en boeiende manieren versterkt. Met maandelijks meer dan 3,6 miljoen unieke bezoekers bereikt WMX een groot Belgisch publiek. Het Warner Music kanaal op Youtube behaalt maandelijks gemiddeld 42 miljoen views.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: 'Eerst zien, dan geloven!'

Kennismaken met…

Image of Bjorn Verhoeven
Bjorn Verhoeven
Auditief merkenbouwer - Constructeur de marques auditives bij Regioradio Limburg / Verhoeven Media Solutions
In drie woorden: Dynamisch- creatief- enthousiasmerend
cup of coffee
zwart & warm... Maar liefst een ambachtelijke boon... Je proeft de passie van vele lokale koffiebranders écht

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.