Ads & Data en IPM bundelen krachten in ‘tboo & more’

tboo IPM Advertising en ads&data

Ads & Data en IPM Advertising hebben hun krachten gebundeld in 'tboo (The Belgian Online Offer) & more', een one-stop shop die adverteerders en mediabureaus kunnen inzetten voor hun display- en videocampagnes. tboo biedt op dit moment twee digitale pakketten en een videopakket aan met behavioural targeting. Deze targeting zal zich in eerste instantie richten op de datasegmenten business & finance, sportfans, lifestyle, duurzaamheid en foodies.

Adverteerders kunnen kiezen uit een evenwichtig nationaal aanbod, dat met behulp van gedragsgegevens van beide regies een optimale dekking realiseert binnen de doelgroep van het gewenste datasegment. De sites die binnen het platform meelopen zijn nieuwsblad.be - standaard.be - gva.be - hbvl. be - lavenir.net - lalibre.be - parismatch.be - dhnet.be - moustique.be en Gourmandiz.dhnet.be. Gezamenlijk worden hiermee maandelijks meer dan 6 miljoen echte gebruikers bereikt, waaronder ruim 3.500.000 mensen die de video’s bekijken. In totaal worden hier meer dan 71 miljoen views per maand mee gerealiseerd. (bron: IPM player en Ads&Data player / jan-aug 2022)

Naast bovengenoemde mogelijkheden wordt er binnen de tboo samenwerking twee extra producten aangeboden: Autosalon 2023 en het Diabetes supplement. Adverteerders kunnen nu niet alleen multimediaal, maar ook nationaal adverteren in deze specials door deze samenwerking. Alle informatie is ook terug te vinden in retrievermedia.be.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
IPMGroup

Kennismaken met…

Image of Dirk Van Eetvelde
Dirk Van Eetvelde
Media & projecten bij Primetime Regie
In drie woorden: mediaprofessional - goedlachs - bourgondisch
cup of coffee
zwart - zwart - zwart maar niet té sterk hé

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.

Banner: 'Eerst zien, dan geloven!'