TBOO Mags

TBOOMAG

Eind maart hebben Ads & Data en IPM Advertising hun samenwerking verder uitgebouwd door de lancering van een nieuw nationaal 100%-magazineaanbod onder de naam TBOO MAGS. Dit aanbod omvat zeven titels, waaronder Standaard Weekblad en Billie voor wat betreft Vlaanderen en Moustique, Paris Match en dagelijkse persbijlagen zoals Quid (La Libre), DH Mag en Deuzio (L'Avenir) voor het Zuiden.

Het nieuwe voorstel vormt een aanvulling op hun aanbod van digitale display en video. TBOO MAGS heeft via de insertie een publiek van meer dan 2,2 miljoen lezers in heel België. Het TBOO MAGS-aanbod is beschikbaar in verschillende formules met kortingen van 50 tot 67% en een CPM vanaf 5,47 euro!

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: 'Eerst zien, dan geloven!'

Kennismaken met…

Image of Bjorn Verhoeven
Bjorn Verhoeven
Auditief merkenbouwer - Constructeur de marques auditives bij Regioradio Limburg / Verhoeven Media Solutions
In drie woorden: Dynamisch- creatief- enthousiasmerend
cup of coffee
zwart & warm... Maar liefst een ambachtelijke boon... Je proeft de passie van vele lokale koffiebranders écht

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.