Kennismaken met…
Mensen maken het verschil. Zij gaan net dat stapje verder voor de klant of regelen net dat beetje extra waardoor campagnes verrassender of relevanter gecommuniceerd kunnen worden. Kom hier eens kennismaken met de mensen in de media die het vak zo speciaal maken!
Image of Geoffroy Le Grelle

Geoffroy Le Grelle

Client Director
bij Dentsu
In drie woorden: Brusselaar, pragmaticus, liefhebber van sport en lekkere wijnen
cup of coffee
Zwart, sterk, terwijl ik de dagbladpers doorneem (digitaal in de week, op papier in het weekend).
Dit interview is vertaald, de originele taal is: Frans

Korte kennismaking

Waar ben je trots op?
Dat ik bijdraag tot het versterken van Dentsu Benelux. In mijn ogen is het een zinvol project. De combinatie van Belgische en Nederlandse vaardigheden stelt ons in staat om voor onze klanten geweldige groeiprojecten uit te voeren en zo groei te realiseren voor Dentsu Benelux (+36 % van onze billings in 2023, dat is ongelooflijk).
Wat doe je het liefst in je vrije tijd?
Genieten van de opkomende zon. Croissants eten met het gezin. Een fietstochtje maken. De dag afsluiten met een glas gekoelde Loirewijn.
Wist je dat ik…
elk jaar meedoe aan de 20 km van Brussel en dat ik in 2023 mijn eerste triatlon afgewerkt heb.
Waar zou je naartoe gaan in een tijdmachine en met wie/waarom?
Ik reis liefst naar de toekomst om me ervan te vergewissen dat ik ertoe bijgedragen heb om van deze wereld een betere wereld te maken.

Geoffroy's Tips

Wat is je lievelingsfilm?
Into the Wild van Sean Penn
Welk boek kun je aanbevelen?
'Speak Up Now - Marketing in tijden van klimaatcrises', van Wim Vermeulen. Een must-read voor alle marketeers die actief willen bijdragen aan een duurzame toekomst voor onze consumenten.
Heb je een restauranttip?
Albert, het restaurant van de Koninklijke Bibliotheek van België. Prachtig uitzicht over Brussel.
Heb je nog een andere leuke tip voor ons?
Doe een co-walking sessie (wandelend vergaderen) - een must onder collega's!

Tot slot

Wat is je favoriete quote?
"You always have to aim for the moon, because even if you fail, you land in the stars", Oscar Wilde
Wie zou jij terug willen zien in deze rubriek?
Mark Ritson, voor zijn onconventionele en rigoureuze benadering van marketing.
  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon