VKW-magazine Kunstlaan 16 wordt Good Company

Good Company

Kunstlaan 16, het ledenmagazine van VKW Limburg, gaat vanaf het oktobernummer verder onder de naam ‘Good Company’. Het volledig vernieuwde magazine met inspirerende verhalen, interviews, artikels en opinies, verschijnt 4x per jaar en bereikt ruim 3.900 beslissingsnemers in kmo’s en grote bedrijven in de provincie Limburg. CHAPO NV verzorgt de advertenties.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Banner: 'Eerst zien, dan geloven!'

Kennismaken met…

Image of Bjorn Verhoeven
Bjorn Verhoeven
Auditief merkenbouwer - Constructeur de marques auditives bij Regioradio Limburg / Verhoeven Media Solutions
In drie woorden: Dynamisch- creatief- enthousiasmerend
cup of coffee
zwart & warm... Maar liefst een ambachtelijke boon... Je proeft de passie van vele lokale koffiebranders écht

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.